اسره جنه الاحلام
عانقت جدران منتدانا
عطر قدومك ... وتزيّنت
مساحاته بأعذب عبارات الود والترحيب
ومشاعر الأخوة والإخلاص ... كفوفنا ممدودة
لكفوفـك لنخضبها جميعاً بالتكاتف في سبيـل زرع بذور
الأخلاقيـات الراقيـة ولا نلبـث أن نجني منهـا
إن شاء الله ثمراً صالحاً.. ونتشـارك
كالأسرة الواحدة لتثقيف بعضنا
البعض في كل المجالات
أتمنى لك قضاء
وقت ممتع
معنا
مع تحيات قطب احمد عادل
اسره جنه الاحلام
عانقت جدران منتدانا
عطر قدومك ... وتزيّنت
مساحاته بأعذب عبارات الود والترحيب
ومشاعر الأخوة والإخلاص ... كفوفنا ممدودة
لكفوفـك لنخضبها جميعاً بالتكاتف في سبيـل زرع بذور
الأخلاقيـات الراقيـة ولا نلبـث أن نجني منهـا
إن شاء الله ثمراً صالحاً.. ونتشـارك
كالأسرة الواحدة لتثقيف بعضنا
البعض في كل المجالات
أتمنى لك قضاء
وقت ممتع
معنا
مع تحيات قطب احمد عادل
اسره جنه الاحلام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اسره جنه الاحلام

اسره جنه الاحلام

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
زهرة الحب
الي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد Vote_rcapالي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد Voting_barالي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد Vote_lcap 
جوبا2000
الي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد Vote_rcapالي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد Voting_barالي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد Vote_lcap 
hikal
الساحرة
tammora
man110
Elmagic
Admin
صبري الرمادي
roomioo
المواضيع الأخيرة
» يا ريت تجوبو بكل سراحه
الي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد Icon_minitimeالسبت يوليو 23, 2011 11:34 pm من طرف زهرة الحب

» الحب أحسـاس ومشاعر وكلمة صادقه .. وليس كلمة ذابله‏
الي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد Icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 6:59 pm من طرف زهرة الحب

» الشعور بالحب ???
الي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد Icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 6:58 pm من طرف زهرة الحب

» مجموعة برامج N95 & N95 8gb روووعه... متجدد
الي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد Icon_minitimeالجمعة يوليو 01, 2011 2:43 pm من طرف علي محسن سليمان

» افضل الصمت000000000
الي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:53 pm من طرف الملكة اميره

» صور فرح هيفا وهبى و احمد ابوهشيمة و كل النجوم المعزومين وصور تجمعهم من جينيفر
الي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:46 pm من طرف الملكة اميره

» لو العالم بدون بنات
الي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:43 pm من طرف الملكة اميره

» علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك
الي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:36 pm من طرف الملكة اميره

» ازاي تعرف البنت بتحبك ولا
الي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:28 pm من طرف الملكة اميره

الي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
جوبا2000
مشرف
مشرف
جوبا2000

ادعيه : الي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد 6e14ae10
ذكر عدد المساهمات : 676
العمل/الترفيه : مشرف مش عارف علي ايه
المزاج : زي الزفت

الي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد Empty
مُساهمةموضوع: الي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد   الي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد Icon_minitimeالسبت فبراير 27, 2010 2:20 am

أكد «حسن شحاتة» ـ المدير الفني للمنتخب المصري ـ أنه يرفض السفر إلي نيجيريا للتفاوض مع مسئولي الاتحاد النيجيري لكرة القدم في أبوجا، وأشار إلي أنه لا يمكن أن يذهب إلي هناك لأنه لم يسع لتدريب المنتخب، بل هم الذين طالبوه أن يدرب منتخبهم، وقال: اللي عايزني يجيلي أنا لا أذهب إلي أحد، وأنه قد أبلغ الكابتن «سمير زاهر» ـ رئيس الاتحاد ـ برفضه السفر إلي نيجيريا.

لذا فقد أعلن الاتحاد المصري لكرة القدم رسمياً عن إغلاق باب المفاوضات مع نظيره النيجيري بشأن انتقال المدير الفني للفراعنة «حسن شحاتة» للنسور الخضر لقيادتها خلال كأس العالم 2010 بجنوب أفريقيا.

وقال «زاهر» إنه حرصاً من الاتحاد علي الإنجازات التي حققها «شحاتة» للفراعنة وقيادته الفريق للفوز بكأس الأمم الأفريقية 3 مرات متتالية، جعلت الاتحاد يغلق باب المفاوضات بشأن إعارة «شحاتة» لنيجيريا تماماً.

وأضاف: أنه بعد الجلسة الأخيرة التي جمعته مع «حسن شحاتة» فإن المعلم قرر الاعتذار عن عدم إكمال المفاوضات وغلق هذا الملف نهائياً.

من ناحية أخري أعلنت وسائل إعلام نيجيرية عن أن حسن شحاتة - المدير الفني للمنتخب الوطني - قد وافق علي السفر إلي نيجيريا لحضور اجتماع يعقده الاتحاد النيجيري في حضور المدربين المرشحين لتدريب النسور في كأس العالم.

وقالت صحيفة (نيكست) النيجيرية إنه اخيرا تم اتصال بين الاتحاد النيجيري وشحاتة أبدي خلاله الأخير موافقته علي حضور اجتماع السادس والعشرين في أبوجا. ياتري حسن شحاته هيروح ولا مش رايح وايه رايكم انتوا
الساحرة
عضو مجتهد
عضو مجتهد
الساحرة

ادعيه : الي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد E5bgmk10
انثى عدد المساهمات : 537
المزاج : رايق

مُساهمةموضوع: رد: الي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد   الي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد Icon_minitimeالثلاثاء مارس 23, 2010 4:04 pm

اللي عايزني يجيلي انا مبرحش لحد
واللي يجي يجيب معاه حاجه ميجيش ايده فاضيه
هههههههههه
تسلم يا جوبا
جوبا2000
مشرف
مشرف
جوبا2000

ادعيه : الي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد 6e14ae10
ذكر عدد المساهمات : 676
العمل/الترفيه : مشرف مش عارف علي ايه
المزاج : زي الزفت

مُساهمةموضوع: رد: الي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد   الي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد Icon_minitimeالأربعاء مارس 24, 2010 7:31 pm

اتنين كيلو قشر موز للبرنسيسه ياعم وانت جاي الي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد Icon_silent

الي عايزني يجيلي انا مبروحش لحد
صفحة 1 من اصل 1