اسره جنه الاحلام
عانقت جدران منتدانا
عطر قدومك ... وتزيّنت
مساحاته بأعذب عبارات الود والترحيب
ومشاعر الأخوة والإخلاص ... كفوفنا ممدودة
لكفوفـك لنخضبها جميعاً بالتكاتف في سبيـل زرع بذور
الأخلاقيـات الراقيـة ولا نلبـث أن نجني منهـا
إن شاء الله ثمراً صالحاً.. ونتشـارك
كالأسرة الواحدة لتثقيف بعضنا
البعض في كل المجالات
أتمنى لك قضاء
وقت ممتع
معنا
مع تحيات قطب احمد عادل
اسره جنه الاحلام
عانقت جدران منتدانا
عطر قدومك ... وتزيّنت
مساحاته بأعذب عبارات الود والترحيب
ومشاعر الأخوة والإخلاص ... كفوفنا ممدودة
لكفوفـك لنخضبها جميعاً بالتكاتف في سبيـل زرع بذور
الأخلاقيـات الراقيـة ولا نلبـث أن نجني منهـا
إن شاء الله ثمراً صالحاً.. ونتشـارك
كالأسرة الواحدة لتثقيف بعضنا
البعض في كل المجالات
أتمنى لك قضاء
وقت ممتع
معنا
مع تحيات قطب احمد عادل
اسره جنه الاحلام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اسره جنه الاحلام

اسره جنه الاحلام

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
زهرة الحب
علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Vote_rcapعلي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Voting_barعلي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Vote_lcap 
جوبا2000
علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Vote_rcapعلي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Voting_barعلي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Vote_lcap 
hikal
الساحرة
tammora
man110
Elmagic
Admin
صبري الرمادي
roomioo
المواضيع الأخيرة
» يا ريت تجوبو بكل سراحه
علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالسبت يوليو 23, 2011 11:34 pm من طرف زهرة الحب

» الحب أحسـاس ومشاعر وكلمة صادقه .. وليس كلمة ذابله‏
علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 6:59 pm من طرف زهرة الحب

» الشعور بالحب ???
علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 6:58 pm من طرف زهرة الحب

» مجموعة برامج N95 & N95 8gb روووعه... متجدد
علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالجمعة يوليو 01, 2011 2:43 pm من طرف علي محسن سليمان

» افضل الصمت000000000
علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:53 pm من طرف الملكة اميره

» صور فرح هيفا وهبى و احمد ابوهشيمة و كل النجوم المعزومين وصور تجمعهم من جينيفر
علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:46 pm من طرف الملكة اميره

» لو العالم بدون بنات
علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:43 pm من طرف الملكة اميره

» علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك
علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:36 pm من طرف الملكة اميره

» ازاي تعرف البنت بتحبك ولا
علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:28 pm من طرف الملكة اميره

علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك

سمسمة
Elmagic
tammora
no name
الساحرة
Admin
10 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

ادعيه : علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك E5bgmk10
ذكر عدد المساهمات : 199
العمل/الترفيه : صاحب ومديرااااااااا المنتدي
المزاج : عالللللللللللللللللللللللي

علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Empty
مُساهمةموضوع: علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك   علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالأربعاء فبراير 03, 2010 1:32 am

انت ايها الشاب المكسور الغلبان (ياعينى عليك يابنى) قد تظن ان كل الفتيات حسناوات جميلات (عندك حق بردو ماهو مافيش اكتر من البدره والمكياج اليومين دول) وهذا هو اسوأ اختيار وهو ان تختار الفتاه على اساس الشكل والمنظرفقد تكون هناك فتاه جميله جدا وتعجب بها وتكتشف بعد ذلك انها تسير مع نصف شباب الجامعه (والنصف الاخر مع زميلتها عشان يوصلولها) وتصدم بعد ذلك وتبطل اكل وشرب ( وما تبطلش السجاير) ولذلك فعليك باكتشاف الفتاه اولا (اللى انت هترتبط بيها مش اللى عاوز تمشى معاها زى شباب الجامعه) وهذا عن طريق مراقبة تصرفاتها من بعيد ثم تصرفات صديقاتها( الصديق مرآة صديقه) وبعد ان تتاكد من انها على خلق( رايح فين اوعى تروح تكلمها كده)حاول ان تلفت نظرها اولا دون كلام(اتقل يا قط عشان تاخد حاجه نضيفه) ولاحظها حتى تتاكد انها انتبهت لك ثم بعد ذلك حاول ان تفعل معها اى موقف ( اكيد هتسال موقف زى ايه دا انت لخمه اوى) مثلا اشترى كشكول محضرات ( من النوع الرخيص ما تبقاش غبى) واكتب عليه اسمها وعند خروجك من المحاضره (بعدها طبعا يابنى) اذهب اليها واعطيها الكشكول وقولها الكشكول ده بتاعك هتقولك لأ (اه الاسم اللى هتكتبه مش بالكامل ما توديناش فى دهيه اسمها بس ) قولها طاب ممكن توصليه لصحبته هتقولك انا معرفش صحبته قولها بس اكيد هتعرفى تسئلى عليه انا مش هعرف وبكده هتاخده منك ويبقى ده اول كلامك معاها (هتقول طاب اكلمها تانى ازاى) روحلها بعد يومين واسالها هيه رجعته لصحبته ولا لأ طبعا مفيش حد هياخده منها ( ودى ميزة انك جايبه رخيص لكن لو غالى يابنى ياحبيبى هتلاقى نفسك اديت الكشكول لوحده ما بتكتبش محاضرات اصلا) وبعدين افتح بقى معاها حوار عن نفسك واسالها عن اى حاجه وكده يعنى هتلاقى ساعتها الكلام بيتقال لواحده وبعد كل ده اما تيجى تعترفلها باللى فى قلبك قولها انك انته اللى كنت عامل حكاية الكشكول دى عشان تتعرف عليها ( وياريت تاخد الكشكول انته اولى بيه) دى مثلا طريقه فى طرق تانيه كتير لو دى ما كانتش تناسبك ابقى اقولهاك فى موضوعات تانيه بس دلوقتى عاوز اقولك الجد بقى عشان تحافظ على اللى بتحبها زى ما قولتلك البنت بتحب الكلام واللى بيتكلم معاها عمال على بطال وفى كل حاجه وبتحب كمان الهدايا (بس خليك ناصح مش كل حاجه تجيبلها هديه وهيه ماتجبلكش) حاول انك تكون معقول معاها بس نصيحة وبجد حبها حبها اوى لان ما فيش اجمل من ان تكون جانبك واحده حنينه بتحبك وتسال عليك وتساعدك على تحقيق احلامك واحلامها ( تعرف ايه اجمل تلت حاجات فى الدنيا ...حاجتين...النسوان) بس ما تحبش اى واحده وماتتجوزش اى واحده
اتجوز الانسانه اللى تحبك مش اللى انته تحبها ارتبط بواحده اخلاق وسمعه وبعد كده الجمال مش العكس حب واحده اعرف انها هيه اللى هتربى بناتك لو هيه مش كويسه اكيد بناتك مش هيبقوا كويسين
وانتى كمان حبيه حبيه اوى عيشيه احلى ايام حياته عشان اما تمشى جنبه يكون هوه فخور بيكى اعملى اللى يقولك عليه مش اى حاجه فى دماغك خليكوا انتوا الاتنين متسهلين حلوا مشاكلكم بينكم وبين بعض بسهوله ما تعقدوهاش هتلاقوا حياتكم جميله تستاهل انك تعيشوا وتكافحوا فيها
وفى النهايه احب اقولكم شكرا لكل من قرأ الموضوع لاخره ويارب ما يكونش حد مل منى ويارب اشوف ردودكم ومشاكلكم ونحاول اننا نحلها مع بعض وهكون سعيد اما تردوا عليا

خير ختام الى اللقاء

عدل سابقا من قبل Admin في السبت يوليو 24, 2010 4:11 pm عدل 3 مرات
https://sootalshabab.yoo7.com
Admin
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك   علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالأحد فبراير 14, 2010 7:50 pm

اشوف ردودكم ومشاكلكم ونحاول اننا نحلها مع بعض وهكون سعيد اما تردوا عليا

خير ختام الى اللقاء

علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك 17269_1320828896188_1094782738_1271025_216692_n

مع تحيات
قطب احمد عادل
admin

عدل سابقا من قبل Admin في الخميس أبريل 08, 2010 10:15 pm عدل 1 مرات
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك   علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 8:05 pm

انته بتكتب المواضيع بالحبر السري
الساحرة
عضو مجتهد
عضو مجتهد
الساحرة

انثى عدد المساهمات : 537
المزاج : رايق

مُساهمةموضوع: رد: علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك   علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالأحد مارس 14, 2010 6:27 pm

علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_eekههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
no name
إداره المــنتدى
إداره المــنتدى
no name

ادعيه : علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Get-1-10
ذكر عدد المساهمات : 156
المزاج : زقازيق

مُساهمةموضوع: رد: علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك   علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالسبت أبريل 10, 2010 11:19 pm

ممكن يا تموره تفكر فى الزوجه الصينيه من المصنع عليك يا معلم وهتلين عندك
ومعاها ضمان 6 شهور
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك   علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالأحد أبريل 18, 2010 4:05 pm

فهلا زى ما عمرو قال طول ما فى ضمان دوووووووووووووووووووس
tammora
عضو مجتهد
عضو مجتهد

ذكر عدد المساهمات : 304

مُساهمةموضوع: رد: علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك   علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالأحد أبريل 18, 2010 6:25 pm

ماشى يا عمرو هيا دى اخرتها
بس ممكن تكون احسن بكتير من بنات الايام دى
وكفاية انها هتلين عندى مضمونة مية فى المية
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك   علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالإثنين أبريل 19, 2010 3:26 pm

بس ده ضمان سنه واحده
tammora
عضو مجتهد
عضو مجتهد

ذكر عدد المساهمات : 304

مُساهمةموضوع: رد: علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك   علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالإثنين أبريل 19, 2010 6:28 pm

تصدقى هتبقى حلوة عشان الواحد يغير ميبقاش واحدة بس قى وشة طول العمر دا انتم تصدوا النفس مفيش وراكم غير الزن وبس
انا عارف انك مش زنانة الزن ده عند ناس تانية
اوعى تزعلى منى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك   علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالإثنين أبريل 19, 2010 8:09 pm

امممممممممممممممممممممممممممممم
هحاول اعمل نفسى مش زعلانه هتغير واحده كل سنه لا ده اوفر جدا
Elmagic
عضو مجتهد
عضو مجتهد
Elmagic

ادعيه : علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك 1_1810
ذكر عدد المساهمات : 234
العمل/الترفيه : شغال طالب على ما تفرج
المزاج : ذى الفل

مُساهمةموضوع: رد: علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك   علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالأحد مايو 02, 2010 9:39 am

لالالالالالالالالالالالالالالالا
مفيش احلا من المصرى
سمسمة
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك   علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالسبت مايو 15, 2010 12:15 am

على فكرة اثبت الدراسات ان احسن واجدع ست الست المصرية لانها بتتحمل كتير اوىىىىى
hikal
عضو مجتهد
عضو مجتهد
hikal

ذكر عدد المساهمات : 560

مُساهمةموضوع: رد: علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك   علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالسبت مايو 15, 2010 10:26 am

لالالالالالالالالالالا ياسمسمسة دا كان زمان بنات يومين دول بيروحوا على مش بيستحملوا حاجة
Elmagic
عضو مجتهد
عضو مجتهد
Elmagic

ذكر عدد المساهمات : 234
العمل/الترفيه : شغال طالب على ما تفرج
المزاج : ذى الفل

مُساهمةموضوع: رد: علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك   علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالأحد مايو 16, 2010 8:19 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك   علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالجمعة مايو 21, 2010 8:40 am

سمسمة كتب:
على فكرة اثبت الدراسات ان احسن واجدع ست الست المصرية لانها بتتحمل كتير اوىىىىى

عسل يا سمسمه تسلمى للمصيرين كلهم انا بقترح عليكى تدخلى ف موضوع ثوره ضدد الرجاله هتظبطينا فيها
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك   علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالجمعة مايو 21, 2010 8:46 am

hikal كتب:
لالالالالالالالالالالا ياسمسمسة دا كان زمان بنات يومين دول بيروحوا على مش بيستحملوا حاجة

لا احنا جدعان اوى وبنستحمل
hikal
عضو مجتهد
عضو مجتهد
hikal

مُساهمةموضوع: رد: علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك   علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالأربعاء مايو 26, 2010 3:54 am

ههههههههههه ماشى ياباشا قولى بقى اناجدع
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك   علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالأربعاء مايو 26, 2010 5:48 am

لا انا بتكلم جد احنا فعلا جدعان جدا
hikal
عضو مجتهد
عضو مجتهد
hikal

مُساهمةموضوع: رد: علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك   علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالأربعاء مايو 26, 2010 6:53 am

ماشى ياباشا يابخت الا يتجوزك بقى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك   علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالأربعاء مايو 26, 2010 7:22 am

ميرســــــــــــــــــــى
Admin
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك   علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالسبت يوليو 24, 2010 4:14 pm

انتوا هبل
زهرة الحب
عضو مجتهد
عضو مجتهد
زهرة الحب

ادعيه : علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك 1_1210
انثى عدد المساهمات : 1361
العمل/الترفيه : عضو مجتهد
المزاج : مخنوقه اوووى

مُساهمةموضوع: رد: علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك   علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالسبت أغسطس 21, 2010 5:56 pm

انت لسه قايم تفتكر دول دخلو مستشفى المجانين مش انت اللى كتاب الموضوع affraid
عاشقة الرومانسية
عضو جديد
عضو جديد
عاشقة الرومانسية

ادعيه : علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك 1_1210
انثى عدد المساهمات : 18
العمل/الترفيه : كل حاجة حلوة
المزاج : تمام

مُساهمةموضوع: رد: علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك   علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالخميس نوفمبر 11, 2010 8:48 pm

فعلا كلامك صح ياقطب المفرد اول حاجة الواحد يفكر فيها الاحترام والشكل دة اخر حاجة عندك حق فى كل كلمة ربنا يخليك ليا وميحرمنش من موضعيك الحلوة دى
الملكة اميره
عضو جديد
عضو جديد
الملكة اميره

ادعيه : علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Get-1-10
انثى عدد المساهمات : 12
العمل/الترفيه : طالبه ثانويه
المزاج : عااااااااااااااالي

مُساهمةموضوع: رد: علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك   علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:36 pm

الست المصريه مش هتلاقي في جدعانتها ابداااااااا وبتستحمل اوي اوي مرسي يا قطب علي الموضوع بصراحه جميل ايه يابني ده انتا المفروض تبقي بدل اسامه منير تقبل مروري

علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كيف تكون رخم هههههههههههههههههههههه خش ورد على الموضوع
» تاه عنوان الموضوع - صبري الرمادي