اسره جنه الاحلام
عانقت جدران منتدانا
عطر قدومك ... وتزيّنت
مساحاته بأعذب عبارات الود والترحيب
ومشاعر الأخوة والإخلاص ... كفوفنا ممدودة
لكفوفـك لنخضبها جميعاً بالتكاتف في سبيـل زرع بذور
الأخلاقيـات الراقيـة ولا نلبـث أن نجني منهـا
إن شاء الله ثمراً صالحاً.. ونتشـارك
كالأسرة الواحدة لتثقيف بعضنا
البعض في كل المجالات
أتمنى لك قضاء
وقت ممتع
معنا
مع تحيات قطب احمد عادل
اسره جنه الاحلام
عانقت جدران منتدانا
عطر قدومك ... وتزيّنت
مساحاته بأعذب عبارات الود والترحيب
ومشاعر الأخوة والإخلاص ... كفوفنا ممدودة
لكفوفـك لنخضبها جميعاً بالتكاتف في سبيـل زرع بذور
الأخلاقيـات الراقيـة ولا نلبـث أن نجني منهـا
إن شاء الله ثمراً صالحاً.. ونتشـارك
كالأسرة الواحدة لتثقيف بعضنا
البعض في كل المجالات
أتمنى لك قضاء
وقت ممتع
معنا
مع تحيات قطب احمد عادل
اسره جنه الاحلام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اسره جنه الاحلام

اسره جنه الاحلام

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
زهرة الحب
الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Vote_rcapالحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Voting_barالحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Vote_lcap 
جوبا2000
الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Vote_rcapالحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Voting_barالحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Vote_lcap 
hikal
الساحرة
tammora
man110
Elmagic
Admin
صبري الرمادي
roomioo
المواضيع الأخيرة
» يا ريت تجوبو بكل سراحه
الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالسبت يوليو 23, 2011 11:34 pm من طرف زهرة الحب

» الحب أحسـاس ومشاعر وكلمة صادقه .. وليس كلمة ذابله‏
الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 6:59 pm من طرف زهرة الحب

» الشعور بالحب ???
الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 6:58 pm من طرف زهرة الحب

» مجموعة برامج N95 & N95 8gb روووعه... متجدد
الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالجمعة يوليو 01, 2011 2:43 pm من طرف علي محسن سليمان

» افضل الصمت000000000
الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:53 pm من طرف الملكة اميره

» صور فرح هيفا وهبى و احمد ابوهشيمة و كل النجوم المعزومين وصور تجمعهم من جينيفر
الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:46 pm من طرف الملكة اميره

» لو العالم بدون بنات
الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:43 pm من طرف الملكة اميره

» علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك
الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:36 pm من طرف الملكة اميره

» ازاي تعرف البنت بتحبك ولا
الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:28 pm من طرف الملكة اميره

الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم

no name
ابو لهب
tammora
زهرة الحب
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
زهرة الحب
عضو مجتهد
عضو مجتهد
زهرة الحب

ادعيه : الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم 1_1210
انثى عدد المساهمات : 1361
العمل/الترفيه : عضو مجتهد
المزاج : مخنوقه اوووى

الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Empty
مُساهمةموضوع: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 7:10 pm

الحب اكبر وهام كانت لوحدى من غير احلام كانت عايشه انا وقلبى لوحدى جايه هو فى احلام وحياتى عايشنى احلى الايام والحب قصدى احلى وهم وخيانه حبتوا اوووى اتمنيت العمرى يطول علشان احبه اكتر واكتر كان بايقولى بحبك موووت كان بايقولى انتى حياتى وكانت اتمنى لحظه قدام عينها لحظه اشوف ضحكتوا ليى بعد كل الحب ده خدعنى وباعنى بسكينها وضربنى فى قلبى خدعنى فى مشاعرى بعد دا كلو ياقلبى لسه باتحبوا لسه حساسه بيها صورته حوالى فى كل مكان لسه سمعها همسوا ولسه شايف عينها لسه اسمى وهو بايقولى بيرن حوالى ليه ياقلبى كده تحب اللى باعك وخدعك هو دا زمبى انى حبيت كانت بحس معها انى فى دنيا تانيه دنيا بعيد عن كل البشر حبتوا خدعنى عشقتوا خدعنى واشكى لمين يازمن واحكى لمين ياقلبى دا اللى جوا قلبى مايتحكى باعت ناس علشانو وبازمبوا خسارت قلبى لاقدرها انسى ولا قدرها احب تانى هنت عليك يااغلى حبيب نسيت خلاص كل كلامك ليا كل احلامك معايا كل ده اتبخر كانت عايش فى حلام جميل وانت صحتنى على واقع مولم كانت رسملك صوره فى خيالى لا انت سبتنى فى حلمى ولا سبتنى مع صورتك الجميل الا كانت اتمنى اشوفها خالتنى عايش مع ذكريات مؤلم لا قدرها انسها ولا قدرها افتكره كل اللى باقى ليا جرح قلبى الا مالو دواء وخيانة مشاعرى الا منك اتعلمت ازاى اخدع وكل ده وانا لسه بحبك ليه كده علشان حبيت بجد والمشكله انك اول حب ليا وال حاجه لما تحب اوووى وبجد وتاتخدع يابقى دا النهايه الا بعدها متقدر تاحب ازاى ياقلبى تحب وانت فيك جرح السنين والعمر الا مايقدر عليها زمان ولا مكان اااااه من الدنيا واصعب حاجه لما تابقى عاوز تقول كلمة اااااااااه ومش قدر ان قلبك يقولها ازاى تعايش وقلبك مايت ازاى تضحك وفرحتك مش موجوده وازاى تعايش وانت جسد من غير روح دا ذنمك ياقلبى انك تعبد عن كل الحابيب وتابقى لوحدك فى دنيا الغدر والخيان

ويارب ياعجبكم كلامى ومستنى منكم الرد
Crying or Very sad Sad Crying or Very sad Sad Sad Rolling Eyes
tammora
عضو مجتهد
عضو مجتهد

ادعيه : الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم E5bgmk10
ذكر عدد المساهمات : 304
المزاج : رايق

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالأربعاء أبريل 07, 2010 8:22 am

انا معاكى ان الحب وهم بس عشان الحب ميبقاش وهم لازم نستغله صح مش نضحك بيه على بعض ولل؟أسف الايام دى كله بيضحك على كله ونفسى كلنا نحب بجد ميبقاش فى حاجة اسمها جرح ولا خيانة يبقى فى حب بجد والحب مش لحبيب او الحبيبة بل الحب لكل الناس لازم نحب بعضنا ونتغير الى الاحسن ونحب بجد يا جماعة الحب شئ جميل والحب احساس مش كلام جميل يتقال والله الحب جميل tammora
زهرة الحب
عضو مجتهد
عضو مجتهد
زهرة الحب

ادعيه : الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم 1_1210

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالأربعاء أبريل 07, 2010 5:16 pm

انا معاك انا الحب جميل بس ازاى والناس بايجروح ويخدعوا باسم الحب يعنى خلوامفيش امان بس ياتامر انا بحب الحب بس للاسف زاى ماانت قالت كلو بيضحك على كلوبس بجد احنا فى الزمان ده محتاجين للحب اووووى علشان القلوب تابقى كويسه من بعضها ويارب اشوف كل اتنين بايحبوا بعض بجد مع بعض على طول
وميرسى على ردك على الموضوع
ابو لهب
عضو جديد
عضو جديد
ابو لهب

ذكر عدد المساهمات : 36
المزاج : عايش اللحظه

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالخميس أبريل 08, 2010 1:26 am

ان الحب ليس وهما
الحب هو احساس رائع يعيشه من يتمكن من اتقان اختيار محبوبه
ولا يجب ان نجعل رغبتنا فى وجود الحب ان تسيطر علينا لانه في
تلك الحاله سناخذ اختيارات نندم عليها فيما بعد والكثير منا في تلك
الحياه لابد وانه قابل الشخص الخطئ ووقع في حب ذلك الشخص
ولكن يجب ان لا يقيس على ذلك الشخص باقي البشر لانه في
تلك الحاله سيجد ان العالم ماهو الا لون اسود داكن
ولكن الحقيقه هى ان العالم يحتوى على كافه الالوان ولكن
الحب هو الذى يحتوى علي اللون الوردى
زهرة الحب
عضو مجتهد
عضو مجتهد
زهرة الحب

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالخميس أبريل 08, 2010 12:32 pm

ازاى تختار خطى والاكثر هم الخطى يعنى ازاى تحب فى دنيا مفيهش حب يعنى يعارف الطير يطير وهو مكسور الجناح تعارف تتنفس فى جو مفهوس اكسجين تعارف تحلم وانت خايف من النوم لا طبعا وتسلم على ردك ياابولهب وتشرفنا بيك على المنتدى cheers lol! I love you
no name
إداره المــنتدى
إداره المــنتدى
no name

ادعيه : الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Get-1-10
ذكر عدد المساهمات : 156
المزاج : زقازيق

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالخميس أبريل 08, 2010 6:38 pm

زهرة الحب كتب:
انا معاك انا الحب جميل بس ازاى والناس بايجروح ويخدعوا باسم الحب يعنى خلوامفيش امان بس ياتامر انا بحب الحب بس للاسف زاى ماانت قالت كلو بيضحك على كلوبس بجد احنا فى الزمان ده محتاجين للحب اووووى علشان القلوب تابقى كويسه من بعضها ويارب اشوف كل اتنين بايحبوا بعض بجد مع بعض على طول
وميرسى على ردك على الموضوع
بصى لخصى الكلام دا كدا وقوليلي معنى الكلام دا ايه علشان بصراحه انا تعليم مجانى ومش فاهم منه حاجه
وتسلم ايدك على الموضوع الجميل دا
بس اهم حاجه تفهمينى معنى كلامك دا
زهرة الحب
عضو مجتهد
عضو مجتهد
زهرة الحب

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالخميس أبريل 08, 2010 8:51 pm

يعنى ياعمر ان الحب معدتش موجود حتى لو سمعت الكلمه دى حد بايقوله يابقى بايكذب وبايخدع بيها مش بايقولها من قلبواوتسلم على ردك على الموضوع ويارب تكون فهمة حاجه affraid cheers
no name
إداره المــنتدى
إداره المــنتدى
no name

ادعيه : الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Get-1-10

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالخميس أبريل 08, 2010 9:41 pm

انا فهمتك لالالا اشك
زهرة الحب
عضو مجتهد
عضو مجتهد
زهرة الحب

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالجمعة أبريل 09, 2010 1:08 am

واد اعاملك ايه انت مش باتفهم خالـــــــــــــــــــــــص
هقوللك بصرحه مفيش حب والحب ماهو اللى مجرد كلمه الان يعنى زمااااااااااااان الحب راح
Twisted Evil cheers Basketball
no name
إداره المــنتدى
إداره المــنتدى
no name

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالجمعة أبريل 09, 2010 1:30 pm

تمام كدا فهمت والرد بتاعى فى توقيعى
tammora
عضو مجتهد
عضو مجتهد

ادعيه : الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم E5bgmk10

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالجمعة أبريل 09, 2010 4:32 pm

انتى ليه يا زهرة الحب مش مقتنعة ان فى حب بجد الحب موجود بس ندور ونحب اللى يحبنا واكيد مش كل الناس وحشين كل مكان فيه الحلو والوحش صح ولا ايه
no name
إداره المــنتدى
إداره المــنتدى
no name

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالجمعة أبريل 09, 2010 4:59 pm

ya 3am fokak
على فكره يا جماعه انا مع زهره ان معدش حب والحب خلاص خلص وبقى وحش اوى
يارب ترتاح يا تتح
tammora
عضو مجتهد
عضو مجتهد

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالجمعة أبريل 09, 2010 8:42 pm

[b]يعنى انت شايف كدا ياعمرو يعنى انت محبتش بجد بقى خالص ولاعمرك جربت الحب اللى بجد وعلى فكرة وجهك نظرك جميلة بس انا بضحك على نفسى وسبنى عايش فى الوهم ده وخلينى مفكر ان فى حب بجد وانا معاك ان معتش حب بجد ومن اللى بشوفو كل يوم من حكايات تخلى الواحد مننا مش مرتاح ويخليه مفكر دايما ان الحب اتمنع من الدنيا دا حتى الاصحاب معتوش اصحاب وبيبوعو الواحد فى ثانية الدنيا معدش فيها امان والله ياعمرو وتقبل مرورى
no name
إداره المــنتدى
إداره المــنتدى
no name

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالجمعة أبريل 09, 2010 10:04 pm

تموره على فكره انا لما قولت انا مع زهره كنت بهزر علشان انا تعبت من الكلام معاها فى الموضوع دا
فخلاص هى مقتنعه باللى فى دماغها كدا
يبقى لازم اريحها بقى واقول انا معاها
بريح دماغى يعنى
هقولك على موقف
ايام سيدنا محمد عليه السلام
كان قاعد مع المسلمين والصحابه
فجه واحد قاله يا رسول انا حاسس ان الاسلام هينتهى من على الارض
رد عليه عليه السلام وقاله صدقت
فجه واحد تانى قال للرسول انا حاسس ان الاسلام هينتشر فى العالم كله
رد عليه قاله صدقت
فالناس استغربت من الرد على الاتنين
قال لدا صدقت وقال للتانى صدقت
فسالوه انت ليه قولت للاتنين صدقت
قالهم كل واحد شايف الموضوع من وجه نظره
اللى شايف انه هيختفى ايمانه بالله وبالاسلام ضعيف
واللى شايف انه هينتشر فى الارض كلها دا ايمانه بالله قوى
معنى كلامى لازم يبقى فيه تفاؤل فى حياتنا
حتى لو الناس وحشين ليه احنا منبقاش حلوين
مهو لو احنا بقينا وحشين زيهم
يبقى كدا الوحشين زادو واحد
الحب موجود يا تموره
وشوفه بوجهت نظرك انت هتلاقيه جميل حتى لو هو وحش
ولو اصحباك مش كويسين معاك يبقى العيب منك يا اما انت اختارت غلط
وربنا بيقول فى حديث قدسى

انى عند حسن ظن عبدى بى
يعنى ربنا عند حسن ظننا فى اى حاجه
على فكره كل المشاكل اللى احنا فيها دى بعد عن ربنا
الكلام دا ليك انت يا تموره مش ليكى يا زهره
على فكره الحب انقرض يا زهره
كده وكده يا تامر
بالتوفيق ان شاء الله

زهرة الحب
عضو مجتهد
عضو مجتهد
زهرة الحب

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالأربعاء أبريل 14, 2010 2:30 pm

ميرسى ياتامر على ردك وانك قولت السبب وشكرا ياعمرو انك بتاخدنى على عقلى على فكره لو مش موفق على راى مش بغصبك وميرسى على ردك شكرا واسفه على ازعاجك ياعمرو وانى فرت عليك راى بس انا مش بفرت على حد حاجه وبعد كده معدتش هنزل اى موضوع Crying or Very sad Sad Exclamation
tammora
عضو مجتهد
عضو مجتهد

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالأربعاء أبريل 14, 2010 9:57 pm

انتى زعلتى من عمرو ليه يا زهرة كل واحد وله رأيه وعمرو اكيد بيضحك معاكى وبجد الموضوع جميل جدااا بس انا ملاحظ انك بينك وبين الحب ثأركبير الحب جميل جدااا يا زهرة كفاية انك تكونى حاسة بالامان مع شخص بتحبيه بس الاختيار الصح اولا .... وتقبلى مرورى ....... tammora
زهرة الحب
عضو مجتهد
عضو مجتهد
زهرة الحب

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالخميس أبريل 15, 2010 4:46 pm

على فكره ياتامر انا بحب الحب اوووى بس هو مش موجود فى الايام دى وانا مش زعلان من عمرو على رايوا انا بس زعلان انوا بايقولك انا باهود زهره فى رايها مكنتش منتظره منوا كده خالص وحصوص انى اعرفوا كمان Crying or Very sad Sad No
no name
إداره المــنتدى
إداره المــنتدى
no name

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالخميس أبريل 15, 2010 6:44 pm

مصممه ان الحب مش موجود برضه الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_biggrin
زهرة الحب
عضو مجتهد
عضو مجتهد
زهرة الحب

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالجمعة أبريل 16, 2010 1:14 pm

على العموم ميرسى ياعمرو وانا معدتش هكلمك تانى لانى مش منتظره منك كده وثانكس اوووى ياعمرو No Question Crying or Very sad
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالأحد أبريل 18, 2010 4:00 pm

لا بجد قطعت قلبى انا بقى عندى وجهت نظر بعد اذنك انت وتامر و عمرو بس ليه انت لتبصى ع الحب بالصوره دى وكلكم مقتنعين ان الحب هو حب بين اتنين عايشين قصه حب يا تفشل يا مفيش ولا المهم هو يعنى مينفعش الحب ده يبق بين اخوات او صحاب او حتى اهل عارفه لو انت حسيت بحب الاهل والصحاب والناس عمرك ما هنحتاجى او تستنى حب من شخص معين كل ال عاوزه يعيش قصه محدش عارف نهايتها انا شايفه ان الحب ده حوار تعبان ياريت تحترمى وجهت نظرى هستنى ردك
معلشى نسيت اقولك تسلم اديكى
اتنمى تتقبلى مرورى
no name
إداره المــنتدى
إداره المــنتدى
no name

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالأحد أبريل 18, 2010 5:01 pm

ياعاااااااااقل اوى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالإثنين أبريل 19, 2010 3:22 pm

تسلمى يا زهره
زهرة الحب
عضو مجتهد
عضو مجتهد
زهرة الحب

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالجمعة مايو 07, 2010 3:32 pm

تسلمى يااريج على ردك بس انا قصدى ان لم تكونى عندك مشاكل كتييييره وتلقى حد يخافف عليكى الحزن ويحبك ويخاف عليك وبحننوا يغطيك وباشوفوا يطمنك يابقى دا اعظم حب بجد الحب موجود وجميل بس ياخساره الناس هى اللى مش موجوده
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالجمعة مايو 07, 2010 5:28 pm

تصدقى كان عندك حق الحب ده اجمل احساس
اغنيلك اليسا بقى اجمل احساس
زهرة الحب
عضو مجتهد
عضو مجتهد
زهرة الحب

مُساهمةموضوع: رد: الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم   الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم Icon_minitimeالإثنين مايو 17, 2010 9:06 pm

ايوه يارايج الحب حلو
اجمل احساس فى الكون انك تعشقك باجنون ودا حالى معاك وسمعنى احلى سلام التت لعمرو ديا ههههه
Embarassed cheers

الحـــــــــــــــــــــــــب اكبر وهــــــــــــــــــــــــــــم
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» حرف ..كلمة ..خاطرة ..صورة .....اكبر ملحمة للحب فى قسم الحب
» بسم الله الله اكبر اليكم مجموعة صور
» (قبل عيد الحب هدايا عيد الحب من ميكى وبس)اكبر مجموعه من اجدد نغمات الحب والرومانسيه::اكتر من 200 نغمه بجوده عاليه