اسره جنه الاحلام
عانقت جدران منتدانا
عطر قدومك ... وتزيّنت
مساحاته بأعذب عبارات الود والترحيب
ومشاعر الأخوة والإخلاص ... كفوفنا ممدودة
لكفوفـك لنخضبها جميعاً بالتكاتف في سبيـل زرع بذور
الأخلاقيـات الراقيـة ولا نلبـث أن نجني منهـا
إن شاء الله ثمراً صالحاً.. ونتشـارك
كالأسرة الواحدة لتثقيف بعضنا
البعض في كل المجالات
أتمنى لك قضاء
وقت ممتع
معنا
مع تحيات قطب احمد عادل
اسره جنه الاحلام
عانقت جدران منتدانا
عطر قدومك ... وتزيّنت
مساحاته بأعذب عبارات الود والترحيب
ومشاعر الأخوة والإخلاص ... كفوفنا ممدودة
لكفوفـك لنخضبها جميعاً بالتكاتف في سبيـل زرع بذور
الأخلاقيـات الراقيـة ولا نلبـث أن نجني منهـا
إن شاء الله ثمراً صالحاً.. ونتشـارك
كالأسرة الواحدة لتثقيف بعضنا
البعض في كل المجالات
أتمنى لك قضاء
وقت ممتع
معنا
مع تحيات قطب احمد عادل
اسره جنه الاحلام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اسره جنه الاحلام

اسره جنه الاحلام

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
زهرة الحب
لو طلعلك المصباح السحري!!!! Vote_rcapلو طلعلك المصباح السحري!!!! Voting_barلو طلعلك المصباح السحري!!!! Vote_lcap 
جوبا2000
لو طلعلك المصباح السحري!!!! Vote_rcapلو طلعلك المصباح السحري!!!! Voting_barلو طلعلك المصباح السحري!!!! Vote_lcap 
hikal
الساحرة
tammora
man110
Elmagic
Admin
صبري الرمادي
roomioo
المواضيع الأخيرة
» يا ريت تجوبو بكل سراحه
لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_minitimeالسبت يوليو 23, 2011 11:34 pm من طرف زهرة الحب

» الحب أحسـاس ومشاعر وكلمة صادقه .. وليس كلمة ذابله‏
لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 6:59 pm من طرف زهرة الحب

» الشعور بالحب ???
لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 6:58 pm من طرف زهرة الحب

» مجموعة برامج N95 & N95 8gb روووعه... متجدد
لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_minitimeالجمعة يوليو 01, 2011 2:43 pm من طرف علي محسن سليمان

» افضل الصمت000000000
لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:53 pm من طرف الملكة اميره

» صور فرح هيفا وهبى و احمد ابوهشيمة و كل النجوم المعزومين وصور تجمعهم من جينيفر
لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:46 pm من طرف الملكة اميره

» لو العالم بدون بنات
لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:43 pm من طرف الملكة اميره

» علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك
لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:36 pm من طرف الملكة اميره

» ازاي تعرف البنت بتحبك ولا
لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:28 pm من طرف الملكة اميره

لو طلعلك المصباح السحري!!!!

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
جوبا2000
مشرف
مشرف
جوبا2000

ادعيه : لو طلعلك المصباح السحري!!!! 6e14ae10
ذكر عدد المساهمات : 676
العمل/الترفيه : مشرف مش عارف علي ايه
المزاج : زي الزفت

لو طلعلك المصباح السحري!!!! Empty
مُساهمةموضوع: لو طلعلك المصباح السحري!!!!   لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_minitimeالأحد أبريل 11, 2010 9:39 am

لو طلعلك المصباح السحري وقالك شبيك لبيك
تطلب ايه
ليك امنيتين فقط
ياتري تطلب ايه؟

لو طلعلك المصباح السحري!!!! Aladdin-Genii
زهرة الحب
عضو مجتهد
عضو مجتهد
زهرة الحب

ادعيه : لو طلعلك المصباح السحري!!!! 1_1210
انثى عدد المساهمات : 1361
العمل/الترفيه : عضو مجتهد
المزاج : مخنوقه اوووى

مُساهمةموضوع: رد: لو طلعلك المصباح السحري!!!!   لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_minitimeالإثنين أبريل 12, 2010 10:45 pm

هطلب انى اشوف الحب ملى الناس والغدر والكره راح من قلوب البشر وانى انجح كل سنه واجيب امتياز وتسلم على الموضوع ياجوبا cheers farao
جوبا2000
مشرف
مشرف
جوبا2000

مُساهمةموضوع: رد: لو طلعلك المصباح السحري!!!!   لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 13, 2010 4:47 am

ياريت الي بتقوليه ده يحصل من غير مصباح
نفسي الناس من نفسها هيه الي تعمل كده
بس ده شبه مستحيل
وبالتوفيق ليكي
زهرة الحب
عضو مجتهد
عضو مجتهد
زهرة الحب

مُساهمةموضوع: رد: لو طلعلك المصباح السحري!!!!   لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 13, 2010 7:54 pm

والله انت انسان جميل ياجوبا بس شكلك جوك حاجه مخبيها بس تعبك اوووى وربنا ياشرح ليك صدرك وتسلم على الموضوع
I love you Question
جوبا2000
مشرف
مشرف
جوبا2000

مُساهمةموضوع: رد: لو طلعلك المصباح السحري!!!!   لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 20, 2010 8:21 pm

شكرا ليكي يازهره انتي الاجمل والله
واكيد كل انسان عنده جرح ومخبيه جواه
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لو طلعلك المصباح السحري!!!!   لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_minitimeالأربعاء أبريل 21, 2010 4:36 pm

مش كل انسان عنده جرح لازم يخبيه انت سألت ف احدى موضوعاتك ايهما اصعب كتمان الالم ام الاباحه به ؟
يبقى ليه كل انسان عنده جرح يكتمه مش عيب انك تججرح او تغلط العيب انك متتعلمش وهيا الدنيا كده لازم نتعلم منه
اما بقى بلنسبه لالمصباح السحرى بحد مش لازم نعلق احلامنا ع مصباح سحرى لانه مش موجود ولو موجود انا اتمنى انه مش يكون موجود لان بالطريقه دى الدنيا هتبقى ملخبطه واى حد عاوز يوصل لحاجه هيوصلها وزى ما وصلها بسهوله هتروح منه بسهوله ومش هيفكر ف عقبتها فيما بعد على ما اتذكر ان قطب كان منزل قصه ف حكايات قصيره ان علاء الدين اتمنى ان يكون ليه قصر كبير ف مكان معين وطبعا ف عالم الخيال تم بناء هذا القصر بدون اى تعب او تى تصريح المهم ان الدوله وفق قرلرتها اخدت عليه مخلفات تمنى علاء الدين ازاله القصر وتم ازالته ومع ذلك بقيت الاحكام وظل علاء الدين مسجون لحين انتهاء مده العقوبه طبعا اكيد انا ملخبطه ف الحكايه شويتين تلاته ممكن تبق تقرأها بنفسك ال انا بقى عاوزه اوصلو ليك ان لازم لانسان يتعب عشان يحافظ ع الحاجه ال معاه يعنى ملوش لازمه المصباح السحرى
*مجرد وجهت نظر*
جوبا2000
مشرف
مشرف
جوبا2000

مُساهمةموضوع: رد: لو طلعلك المصباح السحري!!!!   لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_minitimeالخميس أبريل 22, 2010 2:16 pm

كلامك صح لو عندي جرح لازم اقوله بس اقوله لمين لأني معتش عندي ثقه في اي حد حتي اقرب الناس ليه
فخلي الجرح جوايا احسن
وبالنسبه بقي للمصباح لو طلع للناس كلها مش هيطلعلك انتي لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_rabbit لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_rabbit
لا فعلا والله كلامك صح بس ساعات في ناس بتحلم تقول يااااااااااااه لو طلعلي المصباح السحري ياتري
اطلب منه ايه يعني حجات زي دي بس ده طبعا خيال ومش موجود بس الغرض من الموضوع كنت عايز اعرف
الناس نفسها في ايه او لو حد هيحققلهم احلامهم هيطلبوا ايه مش اكتر من كده بس
وشكرا علي ردك ياقمر
زهرة الحب
عضو مجتهد
عضو مجتهد
زهرة الحب

مُساهمةموضوع: رد: لو طلعلك المصباح السحري!!!!   لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_minitimeالخميس أبريل 22, 2010 2:36 pm

ياجوبا انا عن نفسى افضل اكتم سرى لانى محبش اعذب حد وحصوصا انى جربت عذاب السر ده واكيد انا بحب الانسان اللى هقوله السر فالزم اخف عليها بس اريج فكرتها كويسه لان اللى بايكتم السر ده ممكن تحصلوا حاجه واسال مجرب عن كتمان السر اسالنى انا واتمنى ليك ياجوبا ان تكون كل اسراك فرح وهنا وتسلم على الرد I love you pale
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لو طلعلك المصباح السحري!!!!   لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_minitimeالخميس أبريل 22, 2010 4:43 pm

مرسى يا جماعه لاحترام وجهت نظرى
سمسمة
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: لو طلعلك المصباح السحري!!!!   لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_minitimeالجمعة مايو 14, 2010 11:11 pm

اولا انا بتمنى من غير مصباح ولا حاجة 1_سعادة بابا وماما 2- اتزوج عن حب 3_اثبت نفسى فى المجتمع واشتغل
بس لو امنيتين بس احذف 3
اما بالنسبة الاسرار احنا موجدين فى حياة بعض عشان نخفف عن بعض
اختار كاتم اسرارك ياجوبا صدقنى الكلام والفضفضة بتريح كتير
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لو طلعلك المصباح السحري!!!!   لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_minitimeالجمعة مايو 21, 2010 7:04 am

اختار كاتم اسرارك ياجوبا صدقنى الكلام والفضفضة بتريح كتير؟
بعد اذن جوبا هرد على تعليقك يا سمسمه كاتم الاسرار الوحيد القلم غير كده معتقدش فيه
زهرة الحب
عضو مجتهد
عضو مجتهد
زهرة الحب

مُساهمةموضوع: رد: لو طلعلك المصباح السحري!!!!   لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_minitimeالسبت يوليو 03, 2010 2:03 pm

والله ياسمسه انتى واريج ساعات لم تفضفضى سرك تتعبى اكتر واكتر من الاول وانا افضل اعايش فى هذه السر انا وقلبى احسن لما اتعب حد معايا ويشل هم السر ده لانى هيكون غالى على فاكيد انا هتعب لم اشوفها تعب من السر بتعى يابقى انا تعبت فوق تعبى
وجهة نظرى
I love you No Sad
الحب الكاذب
عضو فعال
عضو فعال

ادعيه : لو طلعلك المصباح السحري!!!! 1_410
انثى عدد المساهمات : 74
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : زهقانه

مُساهمةموضوع: رد: لو طلعلك المصباح السحري!!!!   لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_minitimeالأحد أغسطس 01, 2010 3:33 pm

لالا يا عزه لازم نتكلم مع الي بنحبه لانه هيخفف عننا كتير جداااااااااااااااا مش لازم نخبيه علشان مش يحصلنه كأبه لازم نفضفض لبعض ونقول لبعض علي الي تعبنا اما بلنسبه للمصباح مش عيزاه ولو حكمت امنيتي اننا نعيش في سلا وبس I love you
زهرة الحب
عضو مجتهد
عضو مجتهد
زهرة الحب

مُساهمةموضوع: رد: لو طلعلك المصباح السحري!!!!   لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_minitimeالخميس أغسطس 05, 2010 1:08 am

بس يااميره لم يكون الانسان دا غاللللى اوووى باتبقى عاوزه يضحك على طول وتحبى تفرحى وتضحكى علشانوا هو انا عن نفسى لم احب حد اتمنى انى اشوف فرحان على طول وارسم الضحكه ليها حتى لو انا دمعة فى عيونى

ارك ياحببيى مبتسم تزول دموعى وتختفى اهاااات لان فرحك يفرح قلبى احبك ولا اريد لك غير الحب والسعاده فاانت روحى وعقلى وقلبى فهل يمكن ان اشوفك ولو حتى مضايق اموووووووووووت ولا انى اشوف دمعه وحده ليك
I love you I love you I love you I love you
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لو طلعلك المصباح السحري!!!!   لو طلعلك المصباح السحري!!!! Icon_minitimeالخميس أغسطس 12, 2010 11:25 am

هاهاهاهاهاها
كــــــــــــــــــــــــــــــــفايه كدب بقى

لو طلعلك المصباح السحري!!!!
صفحة 1 من اصل 1