اسره جنه الاحلام
عانقت جدران منتدانا
عطر قدومك ... وتزيّنت
مساحاته بأعذب عبارات الود والترحيب
ومشاعر الأخوة والإخلاص ... كفوفنا ممدودة
لكفوفـك لنخضبها جميعاً بالتكاتف في سبيـل زرع بذور
الأخلاقيـات الراقيـة ولا نلبـث أن نجني منهـا
إن شاء الله ثمراً صالحاً.. ونتشـارك
كالأسرة الواحدة لتثقيف بعضنا
البعض في كل المجالات
أتمنى لك قضاء
وقت ممتع
معنا
مع تحيات قطب احمد عادل
اسره جنه الاحلام
عانقت جدران منتدانا
عطر قدومك ... وتزيّنت
مساحاته بأعذب عبارات الود والترحيب
ومشاعر الأخوة والإخلاص ... كفوفنا ممدودة
لكفوفـك لنخضبها جميعاً بالتكاتف في سبيـل زرع بذور
الأخلاقيـات الراقيـة ولا نلبـث أن نجني منهـا
إن شاء الله ثمراً صالحاً.. ونتشـارك
كالأسرة الواحدة لتثقيف بعضنا
البعض في كل المجالات
أتمنى لك قضاء
وقت ممتع
معنا
مع تحيات قطب احمد عادل
اسره جنه الاحلام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اسره جنه الاحلام

اسره جنه الاحلام

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
زهرة الحب
هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Vote_rcapهل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Voting_barهل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Vote_lcap 
جوبا2000
هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Vote_rcapهل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Voting_barهل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Vote_lcap 
hikal
الساحرة
tammora
man110
Elmagic
Admin
صبري الرمادي
roomioo
المواضيع الأخيرة
» يا ريت تجوبو بكل سراحه
هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالسبت يوليو 23, 2011 11:34 pm من طرف زهرة الحب

» الحب أحسـاس ومشاعر وكلمة صادقه .. وليس كلمة ذابله‏
هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 6:59 pm من طرف زهرة الحب

» الشعور بالحب ???
هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 6:58 pm من طرف زهرة الحب

» مجموعة برامج N95 & N95 8gb روووعه... متجدد
هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالجمعة يوليو 01, 2011 2:43 pm من طرف علي محسن سليمان

» افضل الصمت000000000
هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:53 pm من طرف الملكة اميره

» صور فرح هيفا وهبى و احمد ابوهشيمة و كل النجوم المعزومين وصور تجمعهم من جينيفر
هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:46 pm من طرف الملكة اميره

» لو العالم بدون بنات
هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:43 pm من طرف الملكة اميره

» علي فكرة انا مش هكتب اسم الموضوع اقراء الموضوع وقول رايك
هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:36 pm من طرف الملكة اميره

» ازاي تعرف البنت بتحبك ولا
هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 1:28 pm من طرف الملكة اميره

هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الموت بداية
عضو فعال
عضو فعال
الموت بداية

ادعيه : هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى 76055803fr3
ذكر عدد المساهمات : 55

هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Empty
مُساهمةموضوع: هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى   هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالأربعاء أبريل 21, 2010 11:38 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

عالم خيالى اسم جميل فعلا بس يا ترى احساسة بنفس جمال الاسم ؟

هل فعلا زى ما الناس بتقول يا عم دا خيالة واسع معناها اية؟

هل هل هل هل هل هل وعلامات استفهام كتير ؟

لية مش حد يصدق ان فعلا فى ناس عايشة فى عالم خيالى بعيد عن الواقع ومرتحين جدا

ممكن عشان بيهربوا من الواقع المؤلم؟

ممكن عشان مش لاقين الى هم عاوزينة فى عالمهم الواقعى؟

ممكن ممكن ممكن حاجات كتير

انا عن نفسى طول عمرى عايش فى عالم خيالى ومع شخصيات خيالية
بس لما طلعت للواقع فعلا اتاكدت لية الناس بتهرب وتعيش فى خيالهم

الخيال جميل مش فية جرح ولا الم ولا حزن لانة عالم انت الى بترسمة بنفسك ومش ممكن انك ترسم صورة للعالم والشخصيات الى انت بتتعامل معاها وتطلع غلط بس انا اتاكدت انة ممكن مش لازم من طريقة معاملتك ومعاملة غيرك ليك توضحلك او تفهمك صورة و معنى كل دا مش صحيح الموت بداية مش مجرد اسم مرعب او افتكاسة او اكتاب
لا انا اتاكدت انة احساس واحساس جميل جدا جاد فوق الوصف ومحدش يقدر يحسة غير الى يدخل عالمى الخيال
والخيال دا ملكى انا

وانت او انتى عندك خيال
عرفونا بنفسكم فى عالمك الخيالى

ماكس
هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_sad هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_sad هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_sad هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_sad
حب الله
عضو مجتهد
عضو مجتهد
حب الله

ادعيه : هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى 79002110

مُساهمةموضوع: رد: هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى   هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالخميس أبريل 22, 2010 12:26 am

السلام عليكم00000000اكيد الخيال دة شيء جميل ونعمة من ربنا علينا كفاية انك بتشوف نفسك فية زي ما انت عايز ومع اللي انت عايزهم زبتحس معاهم بلامان بس كمان الدنيا اللي ربنا خلقها اتعلمنا منها كتير اوي وصدقني مش هي اللي وحشة احنا اللي العيب فينا شوف ايام اجدادنا زمان ودلوقتي ولا كان زمان جرايم قتل ولا سرقة ولا مخدرات ولا كل الحجات البشعة اللي بقت موجودة دلوقتي كان في طيبة واحتام للغير والناس كانت بتحس ببعضها حتي مشاكلهم كانت بسيطة جداصدقني احنا اللي بنتغير مش الدنيا وانا لو هربت لدنيا الخيال مش حهرب من الدنيا حهرب من اللي عايشين فيهاوحروح لدنيا خيال كلها حب وطيبة وناس بتحس ببعضا وبيراعو مشاعر بعض مبيعرفوش يكدبوا ولا يغشوا ولا يخدعوا ولا بيحقدوا ناس بتخب بعضها وبتحب الخير للكل ياريتهم كانوا في الدنيا بجد 000ياريت هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_sad هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_sad
الموت بداية
عضو فعال
عضو فعال
الموت بداية

مُساهمةموضوع: رد: هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى   هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالخميس أبريل 22, 2010 4:11 pm

كلامك جميل جدا يا حب الله فعلا العيب مش فى الزمن بس احنا مش نقدر نغير الزمن بس نقدر نغير الناس لو الواحد فعلا بيقدر الى غيرة بيعملة عشانة ويحسة بجد مش هيكون فى حد بعيد عن التانى بس الناس بتفكر فى جانب واحد من الموضوع مش كل الجوانب الحلوة بيدوروا على الجرح والالم الى فية ومش بيدوروا على السعادة المدفونة جوانا بس يا ترى فى حد يستاهل ان حد يضحى بنفسة عشانة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرسى اوى لردك يا حب الله ربنا يفوقك فى دنيتك وخيالك كمان

ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااكس هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_exclaim
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى   هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالخميس أبريل 22, 2010 4:52 pm

على فكره الخيال ده ال مودى الناس ف داهيه لان كل واحد بيحلم اكتر من حقه ومبيتحققش ويرجع نقول الدنيا وحشه وصعبه وياريت نحلم ونتخيل ف حدود المعقول
ومرسى يا الموت بدايه متحرمناش من مشاركتك
حب الله
عضو مجتهد
عضو مجتهد
حب الله

ادعيه : هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى 79002110

مُساهمةموضوع: رد: هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى   هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالخميس أبريل 22, 2010 9:57 pm

اذيك يا ماكس طبعا مش كل الناس تستاهل اننا نضحي عشانهم لكن غصب عننا لما بنحب حد لدرجة اننا نعيش عشانة هو وبس وقتها ممكن نضحي بروحنا فداة وبيبقي كل همنا في الحياة اننا نقدر نسعدة ودة شيء مش باختيارنا لان قلوبنا ومشاعرناهما اللي بيتحكموا فينا مش احنا اللي بنتحكم فيهم ودة اللي بيخلينا مبنشفش كل الجوانب زي ما انت بتقول بنشوف ديما الجانبالوحش لكن لو الحكم بايدينا اكيدكنت الرؤية اختلفت كتير0000000لكن فهمة وجهه نظرك وحساهه 000ياريت تقبل ردي ومروري هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_exclaim هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_exclaim هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_exclaim
الموت بداية
عضو فعال
عضو فعال
الموت بداية

مُساهمةموضوع: رد: هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى   هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالجمعة أبريل 23, 2010 9:51 am

مرسى جدا يا حب الله بجد على كلامك وانتى يا روجىمش عيب ان الواحد يحلم بس الغلط ان حد يعمل زىى ويعيش فى احلامة هى دى المشكلة ومرسى ليكى يا حبيبت اخوكى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى   هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالأحد أبريل 25, 2010 5:04 pm

انا مقلتش عيب تحلم انا قلت نحلم ف المعقول عشان نقدر نوصل!
زهرة الحب
عضو مجتهد
عضو مجتهد
زهرة الحب

ادعيه : هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى 1_1210
انثى عدد المساهمات : 1361
العمل/الترفيه : عضو مجتهد
المزاج : مخنوقه اوووى

مُساهمةموضوع: رد: هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى   هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالأربعاء مايو 05, 2010 4:51 pm

بس على فكره احلى مافى الحلم انوا باعايشك دنيا كله حب واخلاص من غير دموع ولا جرح بس يااريج انتى وحب الله مش بايدى اننى مدخلش علم الخيال واحلام بس بجد صدقونى اوع تدخلو عالم الحياه لانوا لم تنزلى على ارض الواقع هتتالمى الم مالوش مثيل وبجد ليهم حق اللى بيهروب فى الخيال وانا واحده منهم بهرب من الوقع والدنيا والغرو اللى فى الناس والكره واروح لعالمى الخاص اللى هو انا اللى رسمتوا بس العيب انى انا اللى رسمتوا وبدل ماالناس هاى اللى تصدق العالم ده لا انا اللى كذبت ورسمت وصدقت وبجد الدنيا دى صعبه اووووووى علشان الناس اللى فيها باتحب تغدر وتخون اوووى فى حبايبهم الخيال بابسبه ليا عالمى اللى باتوه فيها من اللى انا فيها يعنى عمل زاى الخمره اللى الواحد ياشربها علشان يحول يانسى الجرح Crying or Very sad Sad Sad I love you No
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى   هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالأربعاء مايو 05, 2010 6:37 pm

يا جماعه انا مقاتش منحلمش؟احلمى بس عشان تحققى حطى حدود لحلمك
زهرة الحب
عضو مجتهد
عضو مجتهد
زهرة الحب

مُساهمةموضوع: رد: هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى   هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالسبت مايو 08, 2010 9:07 pm

ازاى تحطى حدود وهو احلى مافى الحلم انك من غير حدود يعنى خيال يابقى احسن متحلمش لو فى حدود لان انا بهرب من الحدود اللى فى الواقع ومش بلقيها فى الخيال والحلم
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى   هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالأحد مايو 09, 2010 5:51 am

انا اقصد احلامك اليقظه اما الاحلام التانيه دى حاجه مش بتاعتنا
elbrensisa
عضو مجتهد
عضو مجتهد
elbrensisa

ادعيه : هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى 1_1410
انثى عدد المساهمات : 75

مُساهمةموضوع: رد: هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى   هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالثلاثاء مايو 11, 2010 3:54 pm

بصراحة الخيال جميل بيعيشك حياة حلوة بكل معانيها بس الخوف من لحظة اليقظة هنا المفاجئة في العالم الحقيقي موضوع جميل ومرسي
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى   هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالثلاثاء مايو 11, 2010 6:23 pm

فى ناس يا ماكس اللى جواها حاجات كتير اوى اوى ومش عارفة تحققها او توصلها فبتتخيلها فى عالم الخيال لعجزها بتحقيقها فى الواقع وممكن الدخول لعالم الخيال عجز او هروب مثلا
hikal
عضو مجتهد
عضو مجتهد
hikal

ادعيه : هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى 1_1810
ذكر عدد المساهمات : 560

مُساهمةموضوع: رد: هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى   هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالثلاثاء مايو 11, 2010 10:11 pm

بجد الحلم دة نعمة من ربنا علينا الحمد لله لانة بجد بيخرج الانسان من الا هو فية ويدخل بية فى حالة تانية الا هو حابب انة يكون فيها ودة مش وحش دى حاجة جميلة وهنا دورك بقى انك تحط هدف قدامك وتتحقق حلمك الا نفسك يكون الواقع بتاعك ومش نحلم اوى بردة كل واحد يحلم على قداة عشان يقدر يحقق حلمة
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى   هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالأربعاء مايو 12, 2010 4:38 am

هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Lol هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Lol
زهرة الحب
عضو مجتهد
عضو مجتهد
زهرة الحب

مُساهمةموضوع: رد: هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى   هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالأربعاء يونيو 09, 2010 2:06 am

فعلان ياهيكل عندك حق بس المشكله ان الخيال ده احلى حاجه لدرجه انى انا بعمل لنفسى عالم عايشها فيها او يمك بهرب ليه علشان الوفائع المولم اللى انا عايشها فيه فابهرب للخيال اهو حاجه تهون على وعلى قلبى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى   هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 15, 2010 7:17 pm

خلينا نحلم بقى وعيشو ف وهم
زهرة الحب
عضو مجتهد
عضو مجتهد
زهرة الحب

مُساهمةموضوع: رد: هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى   هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالأربعاء يوليو 21, 2010 11:21 am

والله ياروجه الوهم احسن من الحقيقه على الاقل مش هتنجرحى وتكرهى كل حاجه No
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى   هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالخميس أغسطس 12, 2010 12:48 pm

تيجى نغنى احسن ع الاوهام كبرى دماغك بقى
زهرة الحب
عضو مجتهد
عضو مجتهد
زهرة الحب

مُساهمةموضوع: رد: هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى   هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى Icon_minitimeالسبت أغسطس 14, 2010 3:10 am

فعلان فكك وكبرى وعايش حزنك مع نفسك ياقلبى لانك انت اللى كنت عاوز تدق للحب وتنبض للحبيب pale

هل تؤمن مثلى بعالمك الخيالى
صفحة 1 من اصل 1